Pristatymas ir atsiėmimas

VILNIAUS MAMŲ MUGĖS PREKIŲ PRISTATYMAS – ĮVAŽIAVIMAS Į POŽEMINĘ RAMPĄ

*DAIKTŲ PRISTATYMAS*

  PREKIŲ PRISTATYMO TVARKOS APRAŠYMAS 2019 RŽ MAMŲ MUGĖJE -> spausti ČIA

1. Norint pristatyti prekes, būtina rezervuoti pristatymo laiką.

Norime pabrėžti, kad neturint rezervacijos laiko, jūsų prekių priimti negalėsime, nes IT sistema negalės atlikti jūsų identifikacijos. Be rezervuoto laiko prekių priimti neturėsime galimybės.Prekių priėmimas atliekamas tik tą dieną, kurią rezervavote. Griežtai negalima vežti savo prekių sekmadienį, 15 d., jei jūsų rezervuota laikas yra pirmadienį 16 d. 

   2. Įvažiavus į rampą ir pastačius automobilį prašytume išsikrauti prekes ir atnešti/atvežti jas į Mamų mugės patalpą.

Labai prašytume palikti prekes Mamų mugės laukimo zonoje, nurodytoje vietoje ir būtinai išvairuoti automobilį iš rampos į aikštelę prie pastato. Įspėjame, kad atlikus prekių pridavimą ir išdėliojimą prekių zonoje į požeminę rampą patekti nebebus galimybės. Išėjimas iš mugės prekių zonos TIK trevelatoriumi arba liftu į pirmą aukštą iš kurio lengvai pateksite į stovėjimo aikštelę prie pastato.

   3. Per G3 įėjimą, travelatoriumi žemyn grįžus į Mamų mugės patalpą, darbuotojas jus nukreips prie registracijos, o ją atlikę nukreipsime prie kasos, kur bus atliktas prekių pridavimas- priėmimas. Nepamirškite asmens dokumento.

   4. Jei buvote užsakę išdėliojimo paslaugą, tam skirtoje kasoje sumokate už paslaugą ir paliekate prekes kur nurodys darbuotojas.

   5. Į prekių priėmimą galite atvykti anksčiau nei rezervuotas laikas, bet ne daugiau kaip 30 min.

   6. Vežimėlių kiekis Mamų mugėje labai ribotas, todėl prašome prekes atvežti lagaminuose ant ratukų arba, ypač jei turite daug ir didelių gabaritų prekių, atvykite kartu su vyru, draugu ar kt. šeimos nariu, kuris padėtų atsinešti prekes į laukimo zoną.

 

Prašome pasitikrinti Datos ir vieta kada prekės gali būti pristatytos pardavimui. Daugiau nei 50 prekių pristatantiems primygtinai patariame atsakingai planuoti savo laiką ir atvykti ne vėliau nei likus 1 val. iki mugės darbo laiko pabaigos, kad užtektų laiko prekių išdėliojimui.

Registruodamiesi į mugę „online“, pasirašysite Partnerystės ir bendradarbiavimo sutartį, o prekių perdavimo –  priėmimo priedą perduosime, kai pristatysite prekes. Į prekių pristatymą atvykite asmeniškai su asmens dokumentu (tinka pasas, asmens tapatybės kortelė, vairuotojo pažymėjimas). Jūsų prekes pristatyti gali kitas asmuo, tačiau tai privalo būti šios mugės Partneris, su jūsų asmens dokumento kopija.

Kiekvieno  Partnerio paskyroje  bus sugeneruotas bilietas, skirtas dalyvauti išankstiniuose tik  Partneriams skirtuose pirkimuose: trečiadienį, rugsėjo 18 d. uždara prekyba tik Partneriams; ketvirtadienį, rugsėjo 26 d. Partneriai įleidžiami nuo nuo 8,30; penktadieniais vakare rugsėjo 20 d. ir 27 d.  bei  šeštadienio, rugsėjo 28 d. vakare išankstiniai pirkimai su nuolaida. (viso 5 išankstiniai pirkimai, kuomet reikia pateikti Partnerio bilietą)

Partnerio bilieto kodas užtikrins, kad vienu bilietu galėsite apsilankyti visose mugės išankstinio apsipirkimo dienose po vieną kartą. Parnerio bilietas susietas su Partnerio ID, skirtas šeimai ir skenuojamas prie įėjimo. Prašome saugoti pristatymo metu gautą prekių priėmimo – perdavimo aktą!

• Labai PRAŠOME visas prekes pristatyti pilnai paruoštas, t.y. sukabintas ant vielinių pakabų, supakuotas, prisegtomis etiketėmis ir surūšiuotas pagal lytį, rūšį bei dydį. Greitai ir tiksliai išdėlioti prekes jums padės detalizuotas daiktų išdėstymo salėje planas. Pakabai bus atiduoti pirkėjui su jūsų preke. Neparduoti drabužiai (jei tokių liks) grąžinami su pakabais. Savo pristatytus daiktus turėsite savarankiškai sudėlioti pagal dydį, lytį ir rūšį į paskirtas vietas. Skubantys gali rezervuoti ir  pasinaudoti prekių išdėstymo paslauga, kurią reikia rezervuotis savo paskyroje, skyriuje „Prekių pristatymas“. Prekių išdėliojimo paslaugos kainos: iki 60 prekių- 8 eur., 60-99 prekės- 10 eur., 100 ir daugiau prekių-15 eur. Esant galimybei Prekių išdėliojimo paslaugą galima įsigyti ir vietoje, pristatymo metu. Apmokėjimas tik grynais pinigais, vietoje. 

• Visi dalyviai, be išimties, turi rezervuoti savo atvykimo laiką.  Jei esate VIP -sėkimngiausių partnerių sąraše ir gavote VIP statusą patvirtinantį mūsų laišką,  jums  irgi reikia rezervuoti Prekių pristatymą ir Prekių išdėliojimo paslaugą savo paskyroje (sėkmingiausiems partneriams suteikiama privilegija pristatyti ir atsiimti  prekes be eilės ir   siūlomas nemokamas išnešiojimas, bet dėl srautų reguliavimo vistiek labai prašome atlikti rezervacijas). VIP nariai gali atvykti jiems patogiu metu, tačiau būtinai tą dieną, kuriai rezervavo Prekių pristatymą.  Savo paskyroje paspaudus PREKIŲ PRISTATYMAS, matomas visas pasirinkimui galimas laikas. Skaičiukas prie laiko rodo, kiek laisvų vietų yra tam valandos ketvirčiui. Prisijungusios prie sistemos ir savo paskyroje pasirinkusios PREKIŲ PRISTATYMAS, po to pasirinkite mugę, kurioje ketinate dalyvauti (I etapo 22 eur. ar II etapo 12 eur.), ir laiką, kada reikės pristatyti prekes. Apie jūsų pasirinktą laiką informuos į el. paštą atėjęs laiškas. 

• Prekių išdėliojimo mokamą paslaugą rezervuoti galima Partnerio paskyroje, atlikus Pristatymo laiko rezervaciją.  Apmokėjimas už palaugą vykdomas iš karto pristačius prekes, apmokėjimas tik grynais pinigais. 

• Pristatomų prekių kokybė bus tikrinama siekiant išvengti prastos būklės prekių ar prekių be teisingai prisegtų etikečių. Prašome jūsų neįsižeisti, jei kažkurios prekės nebus priimtos. Mes siekiame, kad visi pirkėjai, tarp jų ir jūs patys, būtumėte patenkinti.

• Pristatomų parduoti prekių kiekis yra ribotas: galite pristatyti ir parduoti nuo 15 iki 80 rūbų  ir iki 100 – batų bei įvairiausių daiktų (žaislai, knygos, inventorius). Jei atsivešite didesnį kiekį, paprašysime pasiimti ir pristatyti juos kitą mugę.

• Jei jūsų prekės neturės tinkamų etikečių ar vielinių pakabų, prieš priimant prekes prašysime jūsų tai ištaisyti.

• Prekių pristatymo metu tikrinama partnerių tapatybė. Būtina turėti asmens dokumentą su nuotrauka (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą). Į salę pašaliniai asmenys neįleidžiami, mažamečiai vaikai neįleidžiami. Į mugės salę patekti gali tik šios mugės Partneriai susipažinę su visomis aktualiomis taisyklėmis. Po kokybės patikrinimo, jums bus parodyta, kur padėti prekes. Užsisakius prekių išdėstymo paslaugą, daiktai bus išdėstyti už jus (paslauga teikiama tik itin skubantiems ar atvykus su mažamečiu vaiku).

• Jei turite klausimų dėl prekių paruošimo, būtinai klauskite – mes padarysime viską, kad prekių priėmimas vyktų kiek įmanoma sklandžiau ir greičiau.

VILNIUS – VERSLO PARKAS GARIŪNAI, Gariūnų g. 70
Daiktus pristatantiems važiuoti į požeminę rampą, esančią prie G1 įėjimo. Mugės metu įėjimas – eskalatoriumi žemyn, įėjus per G3 įėjimą. Atvežus prekes, jas atsinešus į mugės patalpą, prašome jas palikti Daiktų saugojimo zonoje. Tada išvaryti savo automobilį iš rampos į viršutinę aikštelę ir į mugės patalpą patogiai sugrįžti per G3 įėjimą, travelatoriumi žemyn, tęsti prekių pridavimo proceso. Daiktų saugojimo zonoje jūsų daiktai bus saugomi ir prižiūrimi iki kol jūs grįšite.

   *DAIKTŲ ATSIĖMIMAS*

PREKIŲ ATSIĖMIMO TVARKOS APRAŠYMAS 2019 RŽ MAMŲ MUGĖJE -spausti ČIA

Informuojame, kad nenupirktos  ir neskirtos labdarai Partnerio prekės turi būti atsiimtos spalio 6 dieną 15-19 val. Labai prašome atidžiai patikrinti atsiimtas prekes neišvykus iš mugės patalpų. Esant neaiškumams, prašome nedelsiant kreiptis į Infocentrą. Didžioji dalis pasimetusių prekių randama Prekių grąžinimo metu Pamestukų skyriuje.

PAMESTŲ DAIKTŲ REGISTRAVIMO ANKETA  2019 RŽ (išjungta)

(iki 3 daiktų, pildoma iki spalio 7 d. 8 val. imtinai) 

Jei dingo daugiau nei 3 daiktai,prašome užpildyti dingusių prekių anketą. Šią anketą galima pildyti kelis kartus (kol suvesite informaciją apie visus daiktus).
Labai prašome atidžiai nurodyti teisingus duomenis. Saugokite priėmimo ir grąžinimo aktus, juose esančios informacijos dar gali prireikti. 

SVARBU: Anketas galima pildyti tik iki spalio 7 d. 8 val. ryto. Vėliau užpildytų anketų nepriimsime. Galbūt Jūsų prekė įsimaišė eilėse, tarp kitų partnerių daiktų? Jei prekė bus atrasta, susisieksime su Jumis  nedelsiant , arba per 2 darbo dienas po atsiėmimo. Jei nesulaukėte skambučio, apgailestaujame, bet surasti daikto nepavyko.

Prekių atsiėmimui reikia užsiregistruoti pasirenkant sistemoje esantį patogų ir nerezervuotą siūlomą laiką. Prekių atsiėmimo rezervacijos sistema įjungiama pasibaigus mugei. Prekių atsiėmimui kaip ir pristatant prekes, jas atsiimant taip pat turėkite tarą, į kurią susidėsite likusius daiktus. Apie atsiėmimo tvarką Partneriai informuojami pranešimu į paskyroje esančią pranešimų skiltį.

Prekių atsiėmimo metu kaip ir pristatymo metu tikrinama partnerių tapatybė. Būtina turėti asmens dokumentą su nuotrauka (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą). Į mugės salę patekti gali tik šios mugės Partneriai susipažinę su visomis aktualiomis taisyklėmis.  SVARBU! Į mugės salę pašaliniai asmenys (ne šios mugės partneriai) neįleidžiami.

Dėl itin didelių atsiimamų ir neaukojamų daiktų kiekių, taikomas išrūšiavimo mokestis ATSIIMANTIEMS VIRŠ 50 PREKIŲ. Atsiimantiems  iki 49 prekių – 0 Eur, 50 ir daugiau prekių – 8 eurai, 80 ir daugiau prekių – 10 eurai, 100 ir daugiau prekių – 20 eur. Bendruomenės nariams – 0 eurų.

2019 RŽ Mamų mugės partnerių apklausa-anketa. Kviečiame užpildyti