Mieli „Mamų mugės“ partneriai,

Nuo 2019 metų Mamų mugėje įdiegta nauja prekių suvedimo informacinė sistema. Ji funkcionalesnė, išsprendžiantį daugelį situacijų ir turinti daugiau galimybių. Žymiai pagerės „Mamų mugės“ organizavimas, apskaita, dalyvių bei pirkėjų aptarnavimas. Nauja informacinė sistema bus ir toliau tobulinama, tad jei turėsite kokių nors pastebėjimų, patarimų ir pageidavimų, rašykite mums. Ši sistema sukuria galimybę, kad jos platformoje panašius renginius kaip „Mamų mugė“ galės organizuoti ir kiti asmenys ar įmonės, kurios turi panašių renginių ar verslo idėjų.

Tad jei turite idėjų – bendradarbiaukime. Esame atviri jūsų pasiūlymams.

Svarbiausi dalykai, susiję su nauja informacine sistema 

Pagrindinė informacija: darbui su Prekių suvedimo sistema naudokite tik Google Chrome naršyklę. Tik joje Prekių suvedimo sistema veikia sklandžiai, nestringa, duomenys atvaizduojami laiku ir iš karto.

Norėdami atnaujinti informacinės sistemos informaciją naudokite trijų mygtukų Ctrl+Shift+R kombinaciją. Ši kombinacija atnaujins jūsų naršyklę, darbas vyks sklandžiai.

REGISTRACIJA Į MAMŲ MUGĘ

1. Jei Mamų mugėje registruojatės PIRMĄ KARTĄ (nedalyvavote 2019 RŽ ar 2020 PV mugėje), tinklapyje paspauskite REGISTRUOTIS klavišą. Atsidaro muge.mamumuge.lt puslapis. Įveskite savo duomenis (atidžiai perskaitykite instrukciją, kurią rasite ČIA) ir vėl paspauskite REGISTRUOTIS. Šios registracijos metu reikia ATLIKTI MOKĖJIMĄ (Partnerio mokestis – 18 Eur už dalyvavimą Mamų mugėje. Nesumokėjus Partnerio mokesčio, ruošti etikečių negalima. Vieną kartą atlikus šią registraciją, norint pakartotinai prisijungti, reikės įvesti tik savo el.pašto adresą ir slaptažodį bei paspausti PRISIJUNGTI.

VIENA PASKYRA – DAUG RENGINIŲ
Su viena paskyra Jūs galite dalyvauti visuose renginiuose, kurie yra organizuojami Mamų mugės sistemoje. Jums tereikia prisijungti prie Partnerio paskyros ir susimokėti už norimą renginį. 2020 PV su ta pačia paskyra galite dalyvauti Mamų mugėje ir Vilniuje, ir Kaune.

2. Jei Mamų mugės sistemoje jau esate užsiregistravę (dalyvavote 2019 RŽ ar 2020 PV mugėje), tinklapyje paspauskite PRISIJUNGTI klavišą. Suvedus savo prisijungimo duomenis, atsidarys Jūsų paskyra, kurioje galėsite matyti muges, kurias šiuo metu yra vykdoma registracija. Pasirinkite norimą mugę, suveskite savo duomenis, susimokėkite už pasirinktą mugę. Su viena paskyra galite dalyvauti visose norimose mugėse. *Suvesti duomenys nekoreguojami….. Visi atsiskaitymai vyksta per Mamų mugės sistemoje, Partnerio paskyroje nurodytą sąskaitą, esančią bet kuriame Lietuvos banke arba per paysera.lt, t.y. Partneris turi susikurti sąskaitą Paysera sistemoje. Registracijos mokestį galima sumokėti pasirinktinai iš nurodytų bankų.

Informuojame, kad buvusių partnerių profilio ir registracijų duomenys yra suarchyvuoti ir patikimai saugomi, ir jie nebebus naudojami.

3. Atkreipiame dėmesį, kad informaciją gausite SMS žinutėmis į tą mobiliojo telefono numerį, kurį būsite nurodę registracijos duomenyse. Pranešimus gausite ir į jūsų asmeninę paskyrą, kurias galėsite perskaityti skiltyje „Žinutės“. Naujienlaiškius elektroniniu paštu gaus tik tie, kurie www.mamumuge.lt užsiprenumeruos naujienlaiškių gavimą.

Registruojantis jums reikės nurodyti savo duomenis. Atkreipkite dėmesį į šiuos reikalavimus:
a. Vardas ir pavardė, bei visi kiti duomenys turi būti rašomi tik lietuviškomis raidėmis.
b. El. adresą nurodykite asmeninį, kuriuo tikrai naudojatės, nes jei norėsite pakeisti el. pašto adresą, tai bus vertinama kaip papildoma paslauga ir už ją reikės susimokėti. Pvz., dažni atvejai, kai nurodomas darbo el. paštas, pakeičiama darbovietė, todėl nebegalima nurodytu el. paštu naudotis ir pan.
c. Jūsų nurodyta atsiskaitomoji sąskaita turi priklausyti jums, t. y. sutapti atsiskaitomosios sąskaitos turėtojo vardas ir pavardė bei registruoto asmens vardas ir pavardė. Jei nurodysite neteisingą atsiskaitomąją sąskaitą, arba nurodyta sąskaita nepriklausys užsiregistravusiam asmeniui, t. y. jums, arba pinigai bus dėl kitų priežasčių grąžinti į „Mamų mugės“ sąskaitą, tai už klaidingai pateiktų duomenų tikslinimą/koregavimą bei naują pavedimą taip pat teks susimokėti 10 Eur duomenų tikslinimo mokestį. Mokestis išskaitomas iš Partnerio pelno.

4. Užsiregistravę informacinėje sistemoje ir susikūrę savo profilį jūs galėsite dalyvauti ir kituose renginiuose ir mugėse, aptarnaujamose „Mamų mugė“ informacinės sistemos. T. y. norint dalyvauti ne tik Vilniuje, bet ir Kaune vyksiančioje mugėje, atskirai registruotis nereikės. Savo paskyroje susimokėsite registracijos mokestį už dalyvavimą Kauno mugėje. Jei norėsite atskirai susikurti paskyras Vilniaus mugei ir atskirai Kauno mugei, to padaryti nepavyks, nes vienas asmuo gali turėti tik vieną paskyrą. Kitą paskyrą galite registruoti tik kito asmens vardu.

5. Dėl naujos informacinės sistemos ir visų dalyvių naujos registracijos skatinimo priemonės – žvaigždutės bei dovanų čekiai – galios tik nuo 2020 metų pavasario-vasaros sezono mugės.

6. Savo paskyroje susimokėję Partnerio mokestį gausite ir bilietus į tik Partneriams skirtus uždarus pirkimus (atsiras ekrane), kurį galite atsispausdinti. Bilieto kodas užtikrins, kad galėsite apsilankyti visose „Mamų mugės“ išankstinio apsipirkimo dienose po vieną kartą. Informacija, kada vyksta išankstiniai apsipirkimai, yra skelbiama www.mamumuge.lt „Partnerio“ skiltyje „Datos ir vieta“.

7.  Nuo šiol sistemoje visi daiktai automatiškai yra aukojami labdarai, t. y. ties langeliu „Labdara“ yra pažymėta varnelė. Tai padaryta atsižvelgiant, kad didžioji dauguma daiktų yra aukojami labdarai. Jei jūs nenorite kurio nors daikto aukoti labdarai, tai būtinai turite nuimti žymą ties langeliu „Labdara“ (galima 50 vnt).

8. Etiketėje yra nauja nuolaidų suteikimo sistema. Atkreipkite dėmesį, kad atidarius naują Prekės kortelę Nuolaidos jau yra PAŽYMĖTOS automatiškai. Jei nenorite Prekei taikyti nuolaidos/-ų, privalote nuimti varneles prie atitinkamo nuolaidos langelio. Jei pažymėsite, jog jūsų parduodamam daiktui sutinkate taikyti maksimalią 70 proc. nuolaidą, tuomet 20 proc. ir 50 proc. nuolaidos bus taikomos automatiškai.

9.  Etiketėje nebenurodomos nuolaidų dienos. Apie nuolaidų dienas pirkėjams informacija bus renginio salėje.

10.  Atkreipiame jūsų dėmesį, kad prekės etiketėje yra langelis „Kiekis“. Juo naudokitės, jei, pvz., vienodų ar to paties tipo prekių turite keletą vienetų. Pvz. kojinių, pėdkelnių, kepurių. Tuomet langelyje „Kiekis“ pažymėkite jų skaičių. Informacinė sistema jums automatiškai paruoš šioms prekėms etikečių tiek vienetų, kokį skaičių įrašėte langelyje. Taip jūs sutaupysite laiko ruošdami etiketes.
Prekių sąraše bus tiek eilučių, kiek prekių pateikėte. Pvz. turite 10 porų kojinių – langelyje „Kiekis“ įrašote 10, jums atspausdinama 10 etikečių, o prekių sąraše užsipildo 10 prekių eilučių.

11. Batai yra pora, tad langelyje „Kiekis“ nereikia įrašyti skaičiaus – 2. Sistemos funkcionalumas užtikrina, kad įvedus prekės pavadinimą „Batai“ yra spausdinamos dvi etiketės, kad po vieną etiketę, galėtumėte pritvirtinti ant abiejų batų.

12. Jei jūs ruošite etiketę patalynei, užtiesalui ar panašioms prekėms, tai būtinai prekės aprašyme nurodykite parduodamo daikto išmatavimus cm. Pvz. – antklodės užvalkalas 200×200, pagalvių užvalkalas 50 x70 – 2 vnt. Pastebėjome, kad dažnu atveju tenka išpakuoti patalynę, nes nėra aprašyme nurodyti išmatavimai, o prieš perkant pirkėjui juos svarbu žinoti.

13. Informacinės sistemos funkcionalumas jums suteiks dar vieną palengvinimą. Paspaudę ant nuorodos „Nauja prekė“, ekrane matysite jūsų suvestas paskutines tris prekes. Tai jums pasitarnaus, kaip paruoštukai. Pasirinkę tinkamiausią, tik patikslinsite informaciją, greičiau paruošite etiketę. Pvz.- vėl kuriate etiketę sijonui, tad sukurta etiketė jums bus jau kaip paruoštukas.

14. Naudokitės ir kitais informacinės sistemos funkcionalumais. Pvz. norite peržiūrėti, ar visoms ketinamoms parduoti berniuko kelnėms sukūrėte etiketes. Naudokitės funkcija „Ieškoti“. Joje jums nurodys parametrus, pažymėkite juos, pvz. kaip – kelnės, langelyje „Lytis“ – berniuko. Jums visos prekės, atitinkančios šiuos kriterijus, prekių sąraše bus pateiktos pirmiausia. Taip pat galite pasitikslinti, kokias prekes paaukojote labdarai, kokioms prekėms suteikėte nuolaidas, kokios turi būti paženklintos ir apsauga. ir pan.