Svarbiausi žingsniai

 

1. Registruojatės, susipažįstate su visomis mugės taisyklėmis ir sumokate sutarties mokestį, o po mugės atgaunate 70% nuo parduotų prekių sumos. Mugės Bendradarbiavimo ir partnerystės sutarties vienkartinis mokestis – 12 arba 22 Eur (pasirenkant kuriomis prekybos dienomis  mugėje dalyvausite). Dalyvių skaičius – limituotas. Atidžiai perskaitykite SUTARTĮ IR JOS SĄLYGAS registruojantis, prieš pasirašant sutartį.  Mamų mugės Partnerio taisyklės yra neatskiriama Sutarties dalis. Kiekvienas Partneris yra asmeniškai atsakingas už teisingą SAVO duomenų pateikimą. Labai rekomenduojame registracijos anketoje nenaudoti darbo el. pašto ar kitų duomenų, kurie gali greitu metu keistis. Pateikus prašymą pakeisti informaciją Partnerio anketoje (el.paštą ar asmens kodą) imamas administracinis mokestis.  Atkreipkite dėmesį, jog įvykus vagystei, organizatoriai negali prisiimti atsakomybės ir kompensuoti patirtos žalos. Naujų ir brangių bei lengvai kišenvagių pasisavinamų prekių rekomenduojame į mugę nepristatyti. Organizatoriai daro viską, kad tokia žala būtų sumažinta iki minimumo ir negadintų gero mugės vardo.

2. Registruojatės mugėje, jei turite ne mažiau 15 vnt. mugės pavadinime nurodyto sezono daiktų. Pirmiausia sumokėkite mokestį, o tada pradėkite darbą sistemoje ir įveskite prekių informaciją. Mamų mugėje nuo 2019 rudens žiemos sezono gali dalyvauti iki 1800 Partnerių: nuo mugės pradžios priimsime 1200 partnerių, į antrą mugės dalį priimsime 600 partnerių. Dalyvaujančiais Partneriais laikomi prisiregistravę ir mokestį sumokėję asmenys. Atsispausdinti etiketes galima tik sumokėjus dalyvavimo mokestį ir priskyrus prekę mugei. Jei turite virš 50 prekių, reikia registruotis daiktų pristatymui į mugę. Galite pristatyti ir parduoti ne mažiau kaip 15 ir ne daugiau kaip 180 prekių, iš kurių ne daugiau kaip 80 vienetų gali būti rūbai (su pakabomis) ir ne daugiau kaip 100 vnt. batai bei įvairūs daiktai (žaislai, knygos, inventorius).

3. Savo paskyroje paruošiate prekėms etiketes, atsispausdinate ir jas prisegate/priklijuojate. Jei etiketės mugės metu nukrenta ar pasimeta kartu su preke, mugės organizatoriai neprisiima atsakomybės, tačiau tvarkingai surūšiuoja, kad galėtumėte tokią prarastą prekę atrasti po mugės pasimetusių daiktų skyriuje. Etiketes „online“ paruošite www.mamumuge.lt tinklapyje! Mugės metu taip pat „online“ galėsite sekti savo prekių pardavimus, savo paskyroje paspaudus MANO PREKĖS – PREKĖS – PARDUOTOS PREKĖS/NEPARDUOTOS PREKĖS. Galutinę parduotų prekių sumą MANO FINANSAI pamatysite pasibaigus mugei, prieš pervedant pinigus į jūsų sąskaitą.

4. Partneris asmeniškai užsiregistruoja, pristato prekes, atsiima neparduotas prekes ir vykdo visas Partnerio pareigas, su kuriomis susipažino pasirašęs sutartį. Priėmimo metu į salę neįleidžiami pašaliniai asmenys, įeiti gali tik šios mugės Partneriai, tikrinama Partnerių tapatybė (būtina turėti pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą). Jūsų prekes gali pristatyti ir atsiimti tik šioje mugėje dalyvaujantis kitas Partneris – su jūsų asmens dokumento kopija. Pristatote sukabintas ant vielinių pakabų, reikiamai supakuotas, prisegtomis etiketėmis prekes. Pakabai bus atiduoti pirkėjui su jūsų preke. Neparduoti daiktai (jei tokių liks) grąžinami su pakabu. Savo pristatytus daiktus turėsite sudėlioti pagal dydį, lytį ir rūšį į paskirtas vietas. Skubantys gali pasinaudoti PREKIŲ IŠDĖSTYMO PASLAUGA

5. Iškart po mugės paskirtą dieną (žiūr. DATOS IR VIETA) atvykstate atsiimti prekes. Neatsiėmus daiktų nurodytą dieną, jie bus paaukoti labdarai. Jei neparduotos jūsų prekės bus paaukotos labdarai, atvykti nebereikės, už parduotas prekes atsiskaitysime pavedimu per 15 darbo dienų, mugei pasibaigus. 30% nuo visų parduotų jūsų prekių sumos yra skirta mugės organizavimui.

6. Siekiant išvengti nepopuliarių (senamadiškų; neadekvačiai įvertintų ir pan.) prekių ir itin didelių atsiimamų, o neaukojamų daiktų kiekių, taikomas išrūšiavimo mokestis ATSIIMANTIEMS VIRŠ 50 PREKIŲ. Atsiimantiems  iki 49 prekių – 0 Eur, 50 ir daugiau prekių – 8 eurai, 80 ir daugiau prekių – 10 eurų, 100 ir daugiau- 20 eurų. Bendruomenės nariams – 0 eurų. 

7. Nuo 2016 metų mugės dalyviai yra kviečiami aukoti ir paremti ilgalaikį projektą – pirmo Lietuvoje hospiso vaikams statybas. Nepagydomai sergantys vaikai daugelyje Europos šalių sulaukia pagalbos ir paramos paliatyvią slaugą stacionaruose ar ligonio namuose teikiančiuose hospisuose. Svarbiausias tikslas yra suteikti nepagydomai sergantiems vaikams galimybę būti namuose ir neprarasti profesionalios medicininės slaugos ir priežiūros. Pirmas Lietuvoje hospisas vaikams kuriamas Gailestingojo Jėzaus seserų kongregacijos iniciatyva jau pastatytas, vyksta vidaus įrengimo darbai šalia vienintelių Lietuvoje pal. Mykolo Sopočkos slaugos namų (hospiso) suaugusiems. 

Kviečiame pagal galimybes iki mugės pabaigos MANO FINANSAI skiltyje pažymėti pasirinktą aukos procentą nuo gautų pajamų, paremti pirmo Lietuvoje hospiso vaikams statybas (šioje mugėje paaukojus bent 2%, pavasario- vasaros sezono mugėje Jūsų visos etiketės bus atpažįstamos, kaip aukojančios šeimos ir turės skiriamąją „rankytę su pinigėliu“). Aukojamą procentą nuo gautų pajamų galite keisti iki paskutinės mugės, kurioje dalyvaujate, dienos.

8. DĖMESIO! Mamų mugės Partnerėms bilietų pirkti nereikia!