NORINTIEMS PARDUOTI

SVARBIAUSI ŽINGNIAI

REGISTRACIJA

Registruojatės, susipažįstate su pasirinktos mugės planuojamomis datomis, sutartimi, duomenų apsaugos taisyklėmis, sumokate vienkartinį etikečių ruošimo mokestį. Registracija į sezoninę mugę dažniausiai skelbiama, likus 8 – 10 savaičių iki mugės prekybos pradžios.

ETIKEČIŲ PARUOŠIMAS

Savo paskyroje paruošiate prekėms etiketes, atsispausdinate jas ir prisegate / priklijuojate prie paruoštų pardavimui daiktų. Ruošiant etiketes, pasirenkate, ar norite savo prekei taikyti siūlomas nuolaidas, taip pat nužymite varnele prekes, kurių nepardavus, nenorite palikti vargstančioms šeimoms.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Dieną prieš pristatymą SMS žinute gausite visą detalią informaciją, kaip elgtis atvykus į prekių pristatymą. Prekes gali pristatyti/atsiimti ir kitas toje pačioje mugėje dalyvaujantis partneris ar šeimos narys. Pageidaujantys gali įsigyti mokamą prekių išnešiojimo paslaugą, tuomet jūsų prekes salėje išnešiosime mes.

DAIKTŲ ATSIĖMIMAS 

SMS žinute gausite priminimą ir patikslinimą apie atsiėmimo tvarką ir galutinį atsiskaitymą už jūsų parduotas prekes. Daiktų atsiėmimas vyksta labai greitai ir sklandžiai, nes jūsų neparduoti daiktai būna surūšiuoti ir paruošti atidavimui. Atsiskaitymas už parduotas prekes įvykdomas per 15 darbo dienų į jūsų nurodytą sąskaitą.

REGISTRACIJA

Registruojatės, susipažįstate su pasirinktos mugės planuojamomis datomis, sutartimi, duomenų apsaugos taisyklėmis, sumokate vienkartinį etikečių ruošimo mokestį. Registracija į sezoninę mugę dažniausiai skelbiama, likus 8 – 10 savaičių iki mugės prekybos pradžios.

1. REGISTRACIJA PIRMĄ KARTĄ. Neskubėkite, Jūsų nurodytas el. pašto adresas ir asmens kodas yra nekeičiami ir, suklydus, koreguojami tik už papildomą mokestį.  Pirmą kartą registruojantis į etikečių ruošimo platformą, turite galimybę nurodyti jums mugę rekomendavusio asmens teisingą el. pašto adresą, kuriuo jis taip pat jau turi mugės paskyrą ir yra registravęsis ankstesnėse mugėse. Jei teisingai nurodysite asmens el. pašto adresą bei abu į tą pačią mugę pristatysite daiktus,  Jus rekomendavęs asmuo apsiperkant gaus dovanų čekį (čekio vertė skelbiama mugės informacijoje). 

Užsiregistravus ir susimokėjus pasirinktos mugės mokestį, iškart galite naudotis etikečių suvedimo paslauga ir rezervuoti prekių pristatymo laiką.

KARTĄ SISTEMOJE UŽSIREGISTRAVUSIEMS (nuo 2019 m. rudens mugės) reikia tik PRISIJUNGTI ir pasirinkus naują mugę, kurioje norite parduoti daiktus, kaskart tik prieš sumokant mokestį, reikės naujai patikslinti savo duomenis (asmens kodas privalės sutapti su anksčiau nurodytu) ir pasirašyti atnaujintą sutartį bei duomenų apsaugos taisykles.  

2. Norint sklandžiai ir paprastai pereiti visus mugės etapus, labai svarbu, kad jūsų nurodytas telefono numeris, prieš kiekvieną mugę būtų įvestas 370xxxxxxxxx Organizatorius, komunikuojant ir pranešant Jums apie kiekvieną svarbų etapą, siunčią priminimą SMS žinute. Jei pastebėjote, jog paskyroje Jūsų telefono numeris klaidingas, nedelsiat paskyroje pildykite duomenų taisymo anketą, kurios nuorodą rasite MANO DUOMENYS puslapio apačioje.

3. Neskubėdami ir atsakingai, kaskart prieš sumokant mokestį už pasirinktą mugę suveskite teisingą, gavėją atitinkantį sąskaitos numerį, vardą ir pavardę. Pavedimai už parduotas prekes generuojami automatiškai pagal suvestus duomenis. Dėl klaidos, neatitikus gavėjo sąskaitai ar klaidingai įvedus vardą, pavardę ir, bankui atmetus pavedimą, nuskaitomi papildomi banko mokesčiai ir reikalingas rankinis duomenų taisymas. Už neteisingai įvestų asmens duomenų koregavimą iš Partnerio pelno išskaitomas duomenų taisymo mokestis. Duomenų taisymo anketos nuorodą, galite rasti savo paskyroje, MANO DUOMENYS puslapio apačioje.

4. Sumokėkite vienos mugės etikečių ruošimo aktyvavimo mokestį. Šis mokestis negrąžinamas ir neperkeliamas, tačiau galioja organizatoriui atnaujinus skelbiamos mugės datas. Mokestis mokamas tik prisijungus, pasirinktos mugės paskyroje, kaip el. parduotuvėje.  Paskyra, po sėkmingo apmokėjimo iškart leidžia spausdinti etiketes ir rezervuoti daiktų pristatymo planuojamą laiką. Atlikus paprastą bankinį pavedimą pagal sutarties rekvizitus, mokestis neužskaitomas, paskyra negali būti aktyvuota.

Kokią naršyklę rekomenduojate darbui su Mamų mugės registracijos, prekių įvedimo ir apskaitos bei etikečių spausdinimo programa?

Rekomenduojame naudoti Google Chrome naršyklę. Labai svarbu pirmiausia atnaujinti naršyklę, kad „neprikibtų“  seniau naudoti duomenys.  Atnaujinti naršyklę reikia vienu metu spaudžiant trijų klavišų kombinaciją :  CTRl+ SHIFT+ r. 

Jei dalyvavau praėjusioje mugėje, ar man reikia registruotis iš naujo?

KARTĄ SISTEMOJE UŽSIREGISTRAVUSIEMS (nuo 2019 m. rudens mugės) reikia tik PRISIJUNGTI ir pasirinkus naują mugę, kurioje norite parduoti daiktus, kaskart tik prieš sumokant mokestį, reikės naujai patikslinti savo duomenis (asmens kodas privalės sutapti su anksčiau nurodytu) ir pasirašyti atnaujintą sutartį bei duomenų apsaugos taisykles.  

Ką daryti jei neprisimenu prisijungimo slaptažodžio?

Spausti paskyroje „priminti slaptažodį“ ir priminimą gausite į savo nurodytą elektroninį paštą.

Ką daryti jei negaunu priminimo e-paštu?

Tikėtina, kad paskyroje klaidingai nurodytas e-paštas. Tokiu atveju rašykite į info@mamumuge.lt ir parašykite kokiu e-paštu registravotės, bei savo vardą, pavardę.

Ką daryti jei negaliu prisijungti prie paskyros?

  • Atnaujinti naršyklę vienu metu spaudžiant trijų klavišų kombinaciją CTRl+ SHIFT+ r. 
  • Pasitikrinti, ar gerai įvedu slaptažodį
  • Ar nėra įjungta didžiosios raidės ar kita kalba
  • Ar teisingai nurodytas e-paštas

Kaip sumokėti vienkartinį etikečių ruošimo mokestį ?

Mokestis mokamas tik prisijungus pasirinktos mugės paskyroje, kaip el.parduotuvėje.  Po sėkmingo apmokėjimo paskyroje jau galite  suvesti prekes, spausdinti etiketes ir rezervuoti daiktų pristatymo planuojamą laiką.

Ar galima vienkartinį etikečių ruošimo mokestį  sumokėti tiesioginiu pavedimu, suvedant Mamų mugės rekvizitus?

Ne, tiesioginiu pavedimu mokėti negalima. Mokestis mokamas tik prisijungus pasirinktos mugės paskyroje, kaip el. parduotuvėje, pasirinkus savo banką.

Sumokėjau vienkartinį etikečių ruošimo mokestį, bet mugėje dalyvauti negaliu, ar mokestis bus grąžintas?  

Pagal partnerių  sutartį, vienkartinis  etikečių ruošimo mokestis nėra grąžinamas.

Ar vienkartinis etikečių ruošimo  mokestis gražinamas, jei keičiama einamosios mugės  data?

Jei keičiama einamosios mugės  data, t.y. pati mugė  perkeliama, keičiant preliminarias datas, tada  mokestis taip pat perkeliamas. 

Ar galima su ta pačia paskyra dalyvauti Vilniuje ir Kaune?
TAIP. Su viena paskyra Jūs galite dalyvauti visose mugėse, kurios yra organizuojamos Mamų mugės sistemoje. Jums tereikia prisijungti prie Partnerio paskyros ir, pasirinkus norimą mugę, už ją  susimokėti. Atkreipkite dėmesį,  kokiame mieste norite dalyvauti, ir mokėkite būtent už tą mugę.

Ką daryti jei sumokėjau už Vilniaus mugę, o norėjau Kaune arba atvirkščiai?

Tokiu atveju  prašome  sumokėti už  mugę, kurioje norite dalyvauti  ir atsiųsti abiejų mokėjimų kopijas į info@mamumuge.lt . Prieš mokant, prašome neskubant ir atidžiai pasirinkti mugę, kurioje norite dalyvauti. Siųsdami mokėjimo kopijas, parašykite,  kurioje mugėje  norite dalyvauti, o už kitą,  klaidingai pasirinktą, mugę mokestis bus grąžintas.

Ką daryti, jei neteisingai įvedžiau savo duomenis į sistemą? Ar galiu koreguoti?

Savo paskyroje duomenų koreguoti negalite. Jei pastebėjote, kad yra netikslumų, tada prašome atidžiai užpildykite Duomenų taisymo anketą, kurios nuorodą, galite rasti savo paskyroje, MANO DUOMENYS puslapio apačioje. Už neteisingai įvestų asmens duomenų koregavimą iš Partnerio pelno išskaitomas duomenų taisymo mokestis.

 

Jeigu neradote atsakymų į rūpimus klausimus, kviečiame užeiti į Facebook forumus čia:

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

ETIKEČIŲ PARUOŠIMAS

Savo paskyroje paruošiate prekėms etiketes, atsispausdinate jas ir prisegate / priklijuojate prie paruoštų pardavimui daiktų. Ruošiant etiketes, pasirenkate, ar norite savo prekei taikyti siūlomas nuolaidas, taip pat nužymite varnele prekes, kurių nepardavus, nenorite palikti vargstančioms šeimoms.

1. Prisijungę į paskyrą būtina registruotis prekių pristatymui ir galite užsisakyti prekių išnešiojimo paslaugą. 

2. Pažiūrėkite mugės informacijoje, kokie prekių limitai ir kokios prekių grupės yra jūsų pasirinktoje mugėje.

3. Suveskite į sistemą planuojamus parduoti daiktus, patys nustatę pardavimo kainą ir taikomą nuolaidą. Populiariausius prekių kainų vidurkius galite pasižiūrėti skyriaus KAS TA MUGĖ? statistikoje.

4. Nužymėkite varnele prekes, kurių nepardavus, nenorite palikti vargstančioms šeimoms. Prekėms, kurioms nustatėte didesnę, nei 10 Eur kainą, rekomenduojame naudoti kietąją apsaugą.

5. Atsispausdinkite etiketes ir prisekite/priklijuokite ant švarių, tvarkingai supakuotų ar sukabintų rūbų ir daiktų. Daugiau patarimų apie prekių paruošimą rasite Mamų mugės YOUTUBE kanale.

6. Atspausdintų etikečių redaguoti negalima. Ištrynus prekę, būtina iš naujo etiketę atspausdinti ir perkabinti.

Priimami tik  puikios būklės, švarūs ir tvarkingi daiktai.

Kas svarbiausia, ruošiant etiketes?

  • Spausdinti lazeriniu printeriu tam, kad atspausdintas barkodas būtų aiškus, ryškus, bet neišsiliejęs.
  • Popierius gali būti kiek storesnis 100 g arba toje vietoje, kur duriate žiogelį, užklijuokite lipnią juostą.
  • Etiketė prie medžiaginių daiktų turi būti prisegta tik žiogeliu arba gali būti prisiūta. Rūbai ir daiktai, prisegti adatėlėmis, susegėjais ar kitais būdais – nepriimami.
  • Priklijuota etiketė turi būti tokioje vietoje, kad būtų lengvai matoma.
  • Rūbo pakabo kabliukas turi būti nusuktas į kairę, laikant rūbą prieš save, o etiketė dešinėje viršutinėje rūbo pusėje. Pakabas tik vielinis.

 Kaip paruošti etiketę daiktui iš kelių dalių ar komplektą, batus?

Jei jūsų daiktas susideda iš kelių dalių, ir parduodamas visas kartu, aprašyme būtinai įveskite „vežimas iš 3 dalių“ arba „smėlinukų komplektas iš 5 vnt.“, tačiau sistemoje įvedate, kaip 1 vnt. ir visų dalių bendrą kainą. Tokiam komplektui rekomenduojama atspausdinti kelias tas pačias jo etiketes ir prie kiekvienos dalies jas prisegti. Jei iš jūsų komplekto daiktas pasimestų, būtų aišku, prie ko jį grąžinti atgal.

Batams programa spausdina iškart po dvi etiketes, kad ant kiekvieno iš jų užklijuotumėte.

 Ar būtina pristatyti drabužėlius tik su vielinėmis pakabomis?

Prekės į mugę turi būti pristatytos taisyklingai sukabintos tik ant vielinių pakabų su etiketėmis. Tinka tik vielinės pakabos. Kelnės prisegamos su žiogeliu prie viršutinės vielinės pakabos dalies, segant žiogelius arčiau kabliuko taip, kad kelnės nenuslystų į šoną. 

Pakabos bus atiduotos pirkėjui su jūsų preke. Neparduoti daiktai (jei tokių liks) ir neaukojami labdarai, grąžinami su pakaba. Jei likę jūsų neparduoti daiktai (apranga) palikta labdarai, tuomet prekių atsiėmimo metu jums bus grąžinta tiek pakabų, kiek aprangos liko labdarai.

 Kur galiu įsigyti vielinių pakabų, žiogelių, minkštųjų ir kietųjų apsaugų?

Priemonių galima įsigyti: www.kaivida.lt

Pakabas taip pat galite įsigyti: www.tspakabos.lt

Taip pat Facebook Mamų mugės forumuose yra temos apie tai :

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

Ką daryti, jei pritrūkau kelių vielinių pakabų, žiogelių ar kietųjų bei minkštų apsaugų?

Nenusiminkite, jų bus galima įsigyti kasoje, atvažiavus  priduoti prekių. Kainos nurodytos prie pasirinktos mugės informacijos. Tačiau jūsų pristatymo laikas užtruks kiek ilgiau.

Kiek prekių galiu atvežti į mugę pardavimui?

Pažiūrėkite mugės informacijoje, kokie prekių limitai ir kokios priimamų prekių grupės yra jūsų pasirinktoje mugėje. Į muges priimamas labai platus daiktų asortimentas.  Jei prekės, kurią norite pristatyti sąraše neradote, tiesiog pasirinkite tipą „Įvairenybės ar kita“ ir įveskite aprašyme jos pavadinimą.

Ar priimsite į mugę kitų sezonų rūbus ir avalynę?

Priimame prekes tik tinkančias pagal mugės sezoną arba prekes, kurios tinka visiems sezonams.

Ar galima atnešti visus metus naudojamus batus pvz. „crocs“, drabužėlius (bodžiukai ir kt.) ar striukę?

Taip, galima. Dauguma daiktų, kurie tinkami nešioti visus metus yra priimami, išskyrus vilnonius megztinius, pūkines striukes ar roges pavasarį, ar vasarines kepuraites žiemos sezoną. Jūsų daiktas nebus paklausus ir tiesiog nebus nupirktas.

Ką daryti jei noriu ištrinti vieną, jau suvestą  prekę?

Labai atidžiai atlikite šį darbą,  dėkite varnelę ant vienos prekės, kurią norite ištrinti. Įsitikinkite, kad pažymėjote tik tą vieną prekę ir spauskite trinti. Labai svarbu, jog ištrintos prekės etiketę sunaikintumėte, ir netyčia ji nepakliūtų tarp aktyvių etikečių su pristatomais daiktais (pasitaikanti pardavėjams klaida). Prekė su ištrinta etikete, pakliuvusi į salę, parduota nebus. Didelė tikimybė, kad ji nebegrįš ir pardavėjui, nes tokia prekė ir jūsų gražinimo akte neatsispindės, todėl ir nebus ruošiama atidavimui.

Ką daryti jei netyčia ištryniau visas prekes?

Apgailestaujame, tačiau ištrynus viskas prekes reikės viską suvesti ir perkabinti iš naujo, nes trinti sistemoje galite tik tas prekes, kurių neketinate priduoti ir parduoti. Trynimo funkciją rekomenduojame rinktis tik išskirtiniais atvejais.

Ką daryti jei po mugės neparduotas prekes noriu pasiimti atgal ir nepalikti jų labdarai ?

Savo pasirinktos mugės paskyroje nužymėkite varnele prekes, kurių nepardavus, nenorite palikti stokojančioms šeimoms.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Dieną prieš pristatymą SMS žinute gausite visą detalią informaciją, kaip elgtis atvykus į prekių pristatymą. Prekes gali pristatyti/atsiimti ir kitas toje pačioje mugėje dalyvaujantis partneris ar šeimos narys. Pageidaujantys gali įsigyti mokamą prekių išnešiojimo paslaugą, tuomet jūsų prekes salėje išnešiosime mes.

  1. Pasirinkto prekių pristatymo laiko negalima keisti, likus 12 val. iki atvykimo.
  2. Norint pristatyti prekes, būtina atvykti rezervuotu laiku, kurį galite pasitikrinti paskyroje.  
  3. Perskaitykite visą daiktų pristatymo eigą ir tvarką, kuri siunčiama Jums asmenine SMS žinute dieną iki daiktų pristatymo. Jei SMS žinutės negavote, reiškia, jūsų telefono numeris nurodytas klaidingai. Todėl turite patys dar kartą perskaityti daiktų pristatymo tvarką mugės, kurioje dalyvaujate, informacijoje. Jei jūsų telefono numeris klaidingas, negausite svarbių priminimų ir pranešimų apie jums svarbius bei aktualius pakeitimus. Užpildykite duomenų taisymo anketą.
  4. Atvykus į salę, būtina savo prekes pirmiausia priduoti kasoje ir pasiimti prekių priėmimo-perdavimo aktą, ir tik tada išnešioti  prekes po salę.

Ką svarbu žinoti prieš pristatant daiktus?

Svarbiausia perskaityti Jums siunčiamą SMS nuorodą su informacija (pasitikrinkite, ar paskyroje teisingai nurodytas telefonas), kurią taip pat galite rasti pasirinktos mugės „sužinok daugiau“ pardavėjams skirtoje informacijoje. Šioje, kelios dienos prieš pristatymą, paruoštoje instrukcijoje bus visi atnaujinimai ir patarimai, kaip elgtis konkrečioje mugėje ir konkrečiu atveju.

Ar galiu keisti prekių pridavimo laiką, nors jau buvau savo paskyroje jį pasirinkusi?

Pasirinkto prekių pristatymo laiko negalima keisti, likus 12 val. iki atvykimo, nes sutriks SMS žinutės jums siuntimas, kuris atliekamas siekiant reguliuoti srautus ir siunčiamas kaip patvirtinimas, kada galite užeiti į salę.

Iki to laiko galima keisti prekių pridavimo laiką, tiesiog reikia savo paskyroje pasirinkti kitą laiką, o buvęs laikas anuliuojasi savaime.

Staiga pasikeitus aplinkybėms, numatytą dieną, nebegaliu atvažiuoti priduoti prekių, ar galiu tai padaryti kitą dieną?

Prekes priimame tik numatytomis mugės dienomis. Tačiau už Jus Prekes gali pristatyti/atsiimti ir kitas toje pačioje mugėje registruotas partneris ar šeimos narys

Atvažiavus priduoti prekių pasirinktu laiku, negaunu SMS žinutės, ką daryti?

Tokiu atveju tik savo pasirinktu laiku ateikite į pridavimo salę, kreipkitės  į Mamų mugės darbuotoją, jog savo laiku pranešimo negavote.

Kokia išnešiojimo paslaugos kaina?

Tokią paslaugą galite rezervuoti iš anksto savo paskyroje, rezervuojant prekių pristatymo laiką. Kainas rasite Jūsų pasirinktos mugės informacijoje.

AR galiu prekių išnešiojimo paslaugą nusipirkti vietoje?

Jei prekių išnešiojimo paslaugos nerezervavote registruojantis prekių pridavimui, šią paslaugą suteikti galėsime tik tuo atveju, jei turėsime pakankamai tam resursų.

Ar galima Mamų mugėje atsiskaityti bankinėmis kortelėmis, už išnešiojimo paslaugą ar papildomai perkant pakabas, ar žiogelius?

Taip, Mamų mugės metu galima atsiskaityti banko kortelėmis kasoje.

Atvežus prekes priduoti, ar bus galimybė  gauti  vežimą joms išsikrauti ?

Visada stengiamės taip reguliuoti srautus, kad vežimų į kuriuos galėtumėte persikrauti prekes ir patogiai priduoti būtų. Tačiau labai prašome Jūsų, kiek galima namuose, patogiau tam pasiruošti ir prekes krautis į savo lagaminus su ratukas, didesnės talpos maišus, kad būtų kuo patogiau išnešioti.

Kiek laiko vyksta prekių priėmimas?

Atvykus laiku, kasoje priimamos prekės, patikrinama jų kokybė ir kiekis, ir tada pats partneris turi išdėlioti prekes tam skirtose vietose. Laiko sąnaudos priklauso nuo daiktų kiekio. Jei iš anksto būna pasirinktas prekių išnešiojimas, tada laiko reikia tik pačiam pridavimui kasoje. Jei dėliosite prekes patys, tai užtruks ilgiau, nes kiekvieną daiktą reikia padėti į jam skirtą vietą. Tad prašome suplanuoti tą dieną ir skirti pakankamai laiko pridavimui.

Ar gali kartu su manimi atvykti padėti kitas asmuo (vyras, draugė)?

Dėl epideminės situacijos ir griežtos srautų bei lankytojų registracijos pristatymo metu į salę dėlioti prekes įleidžiame tik po vieną registruotą pardavėją. Pagalba išsikraunat iš automobilio ir palydėjimas iki kasos visada galimas. Išimtis gali būti taikoma tik nėščiosioms ar neįgaliesiems.

AR galima atvykti į mugę su vaikais?

Vaikų iki 12 metų  prekių pridavimo metu neįleidžiame.

 

Jeigu neradote atsakymų į rūpimus klausimus, kviečiame užeiti į Facebook forumus čia:

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

 

DAIKTŲ ATSIĖMIMAS 

SMS žinute gausite priminimą ir patikslinimą apie atsiėmimo tvarką ir galutinį atsiskaitymą už jūsų parduotas prekes. Daiktų atsiėmimas vyksta labai greitai ir sklandžiai, nes jūsų neparduoti daiktai būna surūšiuoti ir paruošti atidavimui. Atsiskaitymas už parduotas prekes įvykdomas per 15 darbo dienų į jūsų nurodytą sąskaitą.

  1. Grąžintinų daiktų skaičių, t.y. neparduotų ir neskirtų labdarai, galite rasti savo paskyroje, pasinaudodami paieškos filtrais.
  2. Jei atsiimate daugiau nei 10 vnt. daiktų, savo paskyroje būtinai rezervuokite daiktų atsiėmimo laiką. Perskaitykite visą daiktų atsiėmimo eigą ir tvarką, kuri siunčiama Jums asmenine SMS žinute dieną iki daiktų atsiėmimo. 
  3. Paskelbtą prekių atsiėmimo dieną neatsiimti daiktai jau sekančią dieną išdalinami nepasiturinčioms šeimoms. 

 

Kas svarbiausia atsiimant prekes?

-Žinoti savo ID Nr. su raide , Pvz. B0108 (jį galite rasti etiketėje arba savo paskyroje);

-Būtina turėti prekių pridavimo aktą (jei ieškosite pasimetusio daikto);

-turėti savo tarą, kad galima būtų patogiai susidėti atsiimtus daiktus;

-pasitikrinti savo prekes vietoje atsiimant, o ne grįžus namo.

Svarbiausia perskaityti Jums siunčiamą SMS nuorodą su informacija), kurią taip pat galite rasti pasirinktos mugės „sužinok daugiau“ pardavėjams skirtoje informacijoje. Šioje, kelios dienos prieš atsiėmimą, paruoštoje instrukcijoje bus visi atnaujinimai ir patarimai, kaip elgtis konkrečioje mugėje ir konkrečiu atveju.

 

Kada galima pasiimti neparduotas prekes?

Neparduotas prekes būtina atsiimti iškart po mugės, tvarkaraštyje nurodytą dieną.

 

Jei pasimetė mano prekės etiketė, ar galėsiu atsiimti tą prekę?

Taip, visos prekės, pasimetusiomis etiketėmis yra saugomos, ir jūs galėsite surasti savo prekę “pamestukų skyriuje” tvarkaraštyje nurodytą dieną kartu su neparduotomis prekėmis, tačiau būtina turėti prekių pridavimo aktą (tinka ir fotografuotas).

 

Jeigu dingo kažkuri iš mano prekių, ji nėra parduota, ir jos nėra pamestukų skyriuje, ką daryti?

Tą pačią prekių atsiėmimo dieną, po atsiėmimo namuose reikia užpildyti “pasimetusių daiktų anketą (anketa bus siunčiamoje atsiėmimo instrukcijoje ir mugės informacijoje.  70 % visų ieškomų prekių atsiranda dar tą pačią dieną. Tačiau jei per dvi dienas nesulauksite skambučio ar laiško, reiškia jūsų prekė neatsirado.

 

Ar gali mano daiktus atsiimti kitas žmogus?

Taip, gali atsiimti kitas asmuo, tik jam reikia turėti laisvos formos įgaliojimą, kuriame yra nurodytas jūsų mugės ID Nr. su raide ir vardas, pavardė. Jei prekes atsiima jūsų asmeniškai žodžiu įgaliotas kitas šios mugės Partneris, yra tikimybė, kad jis neatpažins ir neatsiims jūsų prekių, jei nuo jų bus nukritusios etiketės.

 

Jeigu prekių neatsiimsiu nurodytą dieną, ar jos bus saugomos?

Daiktų atsiėmimui skiriama viena diena, jų neatsiėmus daiktai nesaugomi. Neatsiimtos prekės išdalinamos labdarai.

 

Ar galima atnešti daiktus labdarai, nebandant parduoti prekių?

Ne, tiesioginės labdaros nepriimame.

 

Kada ir kokiu būdu gausiu pinigus už parduotas prekes?
Pinigus už parduotas prekes gausite į bet kurio Lietuvos banko savo sąskaitą, kuri turi būti nurodyta Mamų mugės Partnerio paskyroje  per 15 DARBO DIENŲ nuo mugės pabaigos, jei jūsų visi duomenys teisingi, ir bankas neatmetė pavedimo.

 

Jeigu praėjo 15 dienų, ir dar negavau mokėjimo iš Mamų mugės.

Tokiu atveju tikėtina, kada buvo netesingai nurodyti duomenys, su Jumis susisieksime ir pavedimas bus atliekamas pakartotinai. Pakartotinai pavedimai atliekami vienu metu, sutvarkius visų partnerių klaidingus duomenis, todėl gali užtrukti, priklausomai, kiek greitai jie bus pataisyti.

 

Kodėl pelnas paskyroje parašytas  xx?, o suma 8, 10 ar 20 Eur mažesnė?

Paskyroje rodoma suma yra neatskaičius prekių išrūšiavimo ar duomenų taisymo mokesčio, todėl jei šis mokestis Jums buvo pritaikytas, pervesta suma skiriasi.

 

Jeigu neradote atsakymų į rūpimus klausimus, kviečiame užeiti į Facebook forumus čia:

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

 

1. REGISTRACIJA PIRMĄ KARTĄ. Neskubėkite, Jūsų nurodytas el. pašto adresas ir asmens kodas yra nekeičiami ir, suklydus, koreguojami tik už papildomą mokestį.  Pirmą kartą registruojantis į etikečių ruošimo platformą, turite galimybę nurodyti jums mugę rekomendavusio asmens teisingą el. pašto adresą, kuriuo jis taip pat jau turi mugės paskyrą ir yra registravęsis ankstesnėse mugėse. Jei teisingai nurodysite asmens el. pašto adresą bei abu į tą pačią mugę pristatysite daiktus,  Jus rekomendavęs asmuo apsiperkant gaus dovanų čekį (čekio vertė skelbiama mugės informacijoje). 

Užsiregistravus ir susimokėjus pasirinktos mugės mokestį, iškart galite naudotis etikečių suvedimo paslauga ir rezervuoti prekių pristatymo laiką.

KARTĄ SISTEMOJE UŽSIREGISTRAVUSIEMS (nuo 2019 m. rudens mugės) reikia tik PRISIJUNGTI ir pasirinkus naują mugę, kurioje norite parduoti daiktus, kaskart tik prieš sumokant mokestį, reikės naujai patikslinti savo duomenis (asmens kodas privalės sutapti su anksčiau nurodytu) ir pasirašyti atnaujintą sutartį bei duomenų apsaugos taisykles.  

2. Norint sklandžiai ir paprastai pereiti visus mugės etapus, labai svarbu, kad jūsų nurodytas telefono numeris, prieš kiekvieną mugę būtų įvestas 370xxxxxxxxx Organizatorius, komunikuojant ir pranešant Jums apie kiekvieną svarbų etapą, siunčią priminimą SMS žinute. Jei pastebėjote, jog paskyroje Jūsų telefono numeris klaidingas, nedelsiat paskyroje pildykite duomenų taisymo anketą, kurios nuorodą rasite MANO DUOMENYS puslapio apačioje.

3. Neskubėdami ir atsakingai, kaskart prieš sumokant mokestį už pasirinktą mugę suveskite teisingą, gavėją atitinkantį sąskaitos numerį, vardą ir pavardę. Pavedimai už parduotas prekes generuojami automatiškai pagal suvestus duomenis. Dėl klaidos, neatitikus gavėjo sąskaitai ar klaidingai įvedus vardą, pavardę ir, bankui atmetus pavedimą, nuskaitomi papildomi banko mokesčiai ir reikalingas rankinis duomenų taisymas. Už neteisingai įvestų asmens duomenų koregavimą iš Partnerio pelno išskaitomas duomenų taisymo mokestis. Duomenų taisymo anketos nuorodą, galite rasti savo paskyroje, MANO DUOMENYS puslapio apačioje.

4. Sumokėkite vienos mugės etikečių ruošimo aktyvavimo mokestį. Šis mokestis negrąžinamas ir neperkeliamas, tačiau galioja organizatoriui atnaujinus skelbiamos mugės datas. Mokestis mokamas tik prisijungus, pasirinktos mugės paskyroje, kaip el. parduotuvėje.  Paskyra, po sėkmingo apmokėjimo iškart leidžia spausdinti etiketes ir rezervuoti daiktų pristatymo planuojamą laiką. Atlikus paprastą bankinį pavedimą pagal sutarties rekvizitus, mokestis neužskaitomas, paskyra negali būti aktyvuota.

Kokią naršyklę rekomenduojate darbui su Mamų mugės registracijos, prekių įvedimo ir apskaitos bei etikečių spausdinimo programa?

Rekomenduojame naudoti Google Chrome naršyklę. Labai svarbu pirmiausia atnaujinti naršyklę, kad „neprikibtų“  seniau naudoti duomenys.  Atnaujinti naršyklę reikia vienu metu spaudžiant trijų klavišų kombinaciją :  CTRl+ SHIFT+ r. 

Jei dalyvavau praėjusioje mugėje, ar man reikia registruotis iš naujo?

KARTĄ SISTEMOJE UŽSIREGISTRAVUSIEMS (nuo 2019 m. rudens mugės) reikia tik PRISIJUNGTI ir pasirinkus naują mugę, kurioje norite parduoti daiktus, kaskart tik prieš sumokant mokestį, reikės naujai patikslinti savo duomenis (asmens kodas privalės sutapti su anksčiau nurodytu) ir pasirašyti atnaujintą sutartį bei duomenų apsaugos taisykles.  

Ką daryti jei neprisimenu prisijungimo slaptažodžio?

Spausti paskyroje „priminti slaptažodį“ ir priminimą gausite į savo nurodytą elektroninį paštą.

Ką daryti jei negaunu priminimo e-paštu?

Tikėtina, kad paskyroje klaidingai nurodytas e-paštas. Tokiu atveju rašykite į info@mamumuge.lt ir parašykite kokiu e-paštu registravotės, bei savo vardą, pavardę.

Ką daryti jei negaliu prisijungti prie paskyros?

  • Atnaujinti naršyklę vienu metu spaudžiant trijų klavišų kombinaciją CTRl+ SHIFT+ r. 
  • Pasitikrinti, ar gerai įvedu slaptažodį
  • Ar nėra įjungta didžiosios raidės ar kita kalba
  • Ar teisingai nurodytas e-paštas

Kaip sumokėti vienkartinį etikečių ruošimo mokestį ?

Mokestis mokamas tik prisijungus pasirinktos mugės paskyroje, kaip el.parduotuvėje.  Po sėkmingo apmokėjimo paskyroje jau galite  suvesti prekes, spausdinti etiketes ir rezervuoti daiktų pristatymo planuojamą laiką.

Ar galima vienkartinį etikečių ruošimo mokestį  sumokėti tiesioginiu pavedimu, suvedant Mamų mugės rekvizitus?

Ne, tiesioginiu pavedimu mokėti negalima. Mokestis mokamas tik prisijungus pasirinktos mugės paskyroje, kaip el. parduotuvėje, pasirinkus savo banką.

Sumokėjau vienkartinį etikečių ruošimo mokestį, bet mugėje dalyvauti negaliu, ar mokestis bus grąžintas?  

Pagal partnerių  sutartį, vienkartinis  etikečių ruošimo mokestis nėra grąžinamas.

Ar vienkartinis etikečių ruošimo  mokestis gražinamas, jei keičiama einamosios mugės  data?

Jei keičiama einamosios mugės  data, t.y. pati mugė  perkeliama, keičiant preliminarias datas, tada  mokestis taip pat perkeliamas. 

Ar galima su ta pačia paskyra dalyvauti Vilniuje ir Kaune?
TAIP. Su viena paskyra Jūs galite dalyvauti visose mugėse, kurios yra organizuojamos Mamų mugės sistemoje. Jums tereikia prisijungti prie Partnerio paskyros ir, pasirinkus norimą mugę, už ją  susimokėti. Atkreipkite dėmesį,  kokiame mieste norite dalyvauti, ir mokėkite būtent už tą mugę.

Ką daryti jei sumokėjau už Vilniaus mugę, o norėjau Kaune arba atvirkščiai?

Tokiu atveju  prašome  sumokėti už  mugę, kurioje norite dalyvauti  ir atsiųsti abiejų mokėjimų kopijas į info@mamumuge.lt . Prieš mokant, prašome neskubant ir atidžiai pasirinkti mugę, kurioje norite dalyvauti. Siųsdami mokėjimo kopijas, parašykite,  kurioje mugėje  norite dalyvauti, o už kitą,  klaidingai pasirinktą, mugę mokestis bus grąžintas.

Ką daryti, jei neteisingai įvedžiau savo duomenis į sistemą? Ar galiu koreguoti?

Savo paskyroje duomenų koreguoti negalite. Jei pastebėjote, kad yra netikslumų, tada prašome atidžiai užpildykite Duomenų taisymo anketą, kurios nuorodą, galite rasti savo paskyroje, MANO DUOMENYS puslapio apačioje. Už neteisingai įvestų asmens duomenų koregavimą iš Partnerio pelno išskaitomas duomenų taisymo mokestis.

 

Jeigu neradote atsakymų į rūpimus klausimus, kviečiame užeiti į Facebook forumus čia:

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

1. Prisijungę į paskyrą būtina registruotis prekių pristatymui ir galite užsisakyti prekių išnešiojimo paslaugą. 

2. Pažiūrėkite mugės informacijoje, kokie prekių limitai ir kokios prekių grupės yra jūsų pasirinktoje mugėje.

3. Suveskite į sistemą planuojamus parduoti daiktus, patys nustatę pardavimo kainą ir taikomą nuolaidą. Populiariausius prekių kainų vidurkius galite pasižiūrėti skyriaus KAS TA MUGĖ? statistikoje.

4. Nužymėkite varnele prekes, kurių nepardavus, nenorite palikti vargstančioms šeimoms. Prekėms, kurioms nustatėte didesnę, nei 10 Eur kainą, rekomenduojame naudoti kietąją apsaugą.

5. Atsispausdinkite etiketes ir prisekite/priklijuokite ant švarių, tvarkingai supakuotų ar sukabintų rūbų ir daiktų. Daugiau patarimų apie prekių paruošimą rasite Mamų mugės YOUTUBE kanale.

6. Atspausdintų etikečių redaguoti negalima. Ištrynus prekę, būtina iš naujo etiketę atspausdinti ir perkabinti.

Priimami tik  puikios būklės, švarūs ir tvarkingi daiktai.

Kas svarbiausia, ruošiant etiketes?

  • Spausdinti lazeriniu printeriu tam, kad atspausdintas barkodas būtų aiškus, ryškus, bet neišsiliejęs.
  • Popierius gali būti kiek storesnis 100 g arba toje vietoje, kur duriate žiogelį, užklijuokite lipnią juostą.
  • Etiketė prie medžiaginių daiktų turi būti prisegta tik žiogeliu arba gali būti prisiūta. Rūbai ir daiktai, prisegti adatėlėmis, susegėjais ar kitais būdais – nepriimami.
  • Priklijuota etiketė turi būti tokioje vietoje, kad būtų lengvai matoma.
  • Rūbo pakabo kabliukas turi būti nusuktas į kairę, laikant rūbą prieš save, o etiketė dešinėje viršutinėje rūbo pusėje. Pakabas tik vielinis.

 Kaip paruošti etiketę daiktui iš kelių dalių ar komplektą, batus?

Jei jūsų daiktas susideda iš kelių dalių, ir parduodamas visas kartu, aprašyme būtinai įveskite „vežimas iš 3 dalių“ arba „smėlinukų komplektas iš 5 vnt.“, tačiau sistemoje įvedate, kaip 1 vnt. ir visų dalių bendrą kainą. Tokiam komplektui rekomenduojama atspausdinti kelias tas pačias jo etiketes ir prie kiekvienos dalies jas prisegti. Jei iš jūsų komplekto daiktas pasimestų, būtų aišku, prie ko jį grąžinti atgal.

Batams programa spausdina iškart po dvi etiketes, kad ant kiekvieno iš jų užklijuotumėte.

 Ar būtina pristatyti drabužėlius tik su vielinėmis pakabomis?

Prekės į mugę turi būti pristatytos taisyklingai sukabintos tik ant vielinių pakabų su etiketėmis. Tinka tik vielinės pakabos. Kelnės prisegamos su žiogeliu prie viršutinės vielinės pakabos dalies, segant žiogelius arčiau kabliuko taip, kad kelnės nenuslystų į šoną. 

Pakabos bus atiduotos pirkėjui su jūsų preke. Neparduoti daiktai (jei tokių liks) ir neaukojami labdarai, grąžinami su pakaba. Jei likę jūsų neparduoti daiktai (apranga) palikta labdarai, tuomet prekių atsiėmimo metu jums bus grąžinta tiek pakabų, kiek aprangos liko labdarai.

 Kur galiu įsigyti vielinių pakabų, žiogelių, minkštųjų ir kietųjų apsaugų?

Priemonių galima įsigyti: www.kaivida.lt

Pakabas taip pat galite įsigyti: www.tspakabos.lt

Taip pat Facebook Mamų mugės forumuose yra temos apie tai :

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

Ką daryti, jei pritrūkau kelių vielinių pakabų, žiogelių ar kietųjų bei minkštų apsaugų?

Nenusiminkite, jų bus galima įsigyti kasoje, atvažiavus  priduoti prekių. Kainos nurodytos prie pasirinktos mugės informacijos. Tačiau jūsų pristatymo laikas užtruks kiek ilgiau.

Kiek prekių galiu atvežti į mugę pardavimui?

Pažiūrėkite mugės informacijoje, kokie prekių limitai ir kokios priimamų prekių grupės yra jūsų pasirinktoje mugėje. Į muges priimamas labai platus daiktų asortimentas.  Jei prekės, kurią norite pristatyti sąraše neradote, tiesiog pasirinkite tipą „Įvairenybės ar kita“ ir įveskite aprašyme jos pavadinimą.

Ar priimsite į mugę kitų sezonų rūbus ir avalynę?

Priimame prekes tik tinkančias pagal mugės sezoną arba prekes, kurios tinka visiems sezonams.

Ar galima atnešti visus metus naudojamus batus pvz. „crocs“, drabužėlius (bodžiukai ir kt.) ar striukę?

Taip, galima. Dauguma daiktų, kurie tinkami nešioti visus metus yra priimami, išskyrus vilnonius megztinius, pūkines striukes ar roges pavasarį, ar vasarines kepuraites žiemos sezoną. Jūsų daiktas nebus paklausus ir tiesiog nebus nupirktas.

Ką daryti jei noriu ištrinti vieną, jau suvestą  prekę?

Labai atidžiai atlikite šį darbą,  dėkite varnelę ant vienos prekės, kurią norite ištrinti. Įsitikinkite, kad pažymėjote tik tą vieną prekę ir spauskite trinti. Labai svarbu, jog ištrintos prekės etiketę sunaikintumėte, ir netyčia ji nepakliūtų tarp aktyvių etikečių su pristatomais daiktais (pasitaikanti pardavėjams klaida). Prekė su ištrinta etikete, pakliuvusi į salę, parduota nebus. Didelė tikimybė, kad ji nebegrįš ir pardavėjui, nes tokia prekė ir jūsų gražinimo akte neatsispindės, todėl ir nebus ruošiama atidavimui.

Ką daryti jei netyčia ištryniau visas prekes?

Apgailestaujame, tačiau ištrynus viskas prekes reikės viską suvesti ir perkabinti iš naujo, nes trinti sistemoje galite tik tas prekes, kurių neketinate priduoti ir parduoti. Trynimo funkciją rekomenduojame rinktis tik išskirtiniais atvejais.

Ką daryti jei po mugės neparduotas prekes noriu pasiimti atgal ir nepalikti jų labdarai ?

Savo pasirinktos mugės paskyroje nužymėkite varnele prekes, kurių nepardavus, nenorite palikti stokojančioms šeimoms.

  1. Pasirinkto prekių pristatymo laiko negalima keisti, likus 12 val. iki atvykimo.
  2. Norint pristatyti prekes, būtina atvykti rezervuotu laiku, kurį galite pasitikrinti paskyroje.  
  3. Perskaitykite visą daiktų pristatymo eigą ir tvarką, kuri siunčiama Jums asmenine SMS žinute dieną iki daiktų pristatymo. Jei SMS žinutės negavote, reiškia, jūsų telefono numeris nurodytas klaidingai. Todėl turite patys dar kartą perskaityti daiktų pristatymo tvarką mugės, kurioje dalyvaujate, informacijoje. Jei jūsų telefono numeris klaidingas, negausite svarbių priminimų ir pranešimų apie jums svarbius bei aktualius pakeitimus. Užpildykite duomenų taisymo anketą.
  4. Atvykus į salę, būtina savo prekes pirmiausia priduoti kasoje ir pasiimti prekių priėmimo-perdavimo aktą, ir tik tada išnešioti  prekes po salę.

Ką svarbu žinoti prieš pristatant daiktus?

Svarbiausia perskaityti Jums siunčiamą SMS nuorodą su informacija (pasitikrinkite, ar paskyroje teisingai nurodytas telefonas), kurią taip pat galite rasti pasirinktos mugės „sužinok daugiau“ pardavėjams skirtoje informacijoje. Šioje, kelios dienos prieš pristatymą, paruoštoje instrukcijoje bus visi atnaujinimai ir patarimai, kaip elgtis konkrečioje mugėje ir konkrečiu atveju.

Ar galiu keisti prekių pridavimo laiką, nors jau buvau savo paskyroje jį pasirinkusi?

Pasirinkto prekių pristatymo laiko negalima keisti, likus 12 val. iki atvykimo, nes sutriks SMS žinutės jums siuntimas, kuris atliekamas siekiant reguliuoti srautus ir siunčiamas kaip patvirtinimas, kada galite užeiti į salę.

Iki to laiko galima keisti prekių pridavimo laiką, tiesiog reikia savo paskyroje pasirinkti kitą laiką, o buvęs laikas anuliuojasi savaime.

Staiga pasikeitus aplinkybėms, numatytą dieną, nebegaliu atvažiuoti priduoti prekių, ar galiu tai padaryti kitą dieną?

Prekes priimame tik numatytomis mugės dienomis. Tačiau už Jus Prekes gali pristatyti/atsiimti ir kitas toje pačioje mugėje registruotas partneris ar šeimos narys

Atvažiavus priduoti prekių pasirinktu laiku, negaunu SMS žinutės, ką daryti?

Tokiu atveju tik savo pasirinktu laiku ateikite į pridavimo salę, kreipkitės  į Mamų mugės darbuotoją, jog savo laiku pranešimo negavote.

Kokia išnešiojimo paslaugos kaina?

Tokią paslaugą galite rezervuoti iš anksto savo paskyroje, rezervuojant prekių pristatymo laiką. Kainas rasite Jūsų pasirinktos mugės informacijoje.

AR galiu prekių išnešiojimo paslaugą nusipirkti vietoje?

Jei prekių išnešiojimo paslaugos nerezervavote registruojantis prekių pridavimui, šią paslaugą suteikti galėsime tik tuo atveju, jei turėsime pakankamai tam resursų.

Ar galima Mamų mugėje atsiskaityti bankinėmis kortelėmis, už išnešiojimo paslaugą ar papildomai perkant pakabas, ar žiogelius?

Taip, Mamų mugės metu galima atsiskaityti banko kortelėmis kasoje.

Atvežus prekes priduoti, ar bus galimybė  gauti  vežimą joms išsikrauti ?

Visada stengiamės taip reguliuoti srautus, kad vežimų į kuriuos galėtumėte persikrauti prekes ir patogiai priduoti būtų. Tačiau labai prašome Jūsų, kiek galima namuose, patogiau tam pasiruošti ir prekes krautis į savo lagaminus su ratukas, didesnės talpos maišus, kad būtų kuo patogiau išnešioti.

Kiek laiko vyksta prekių priėmimas?

Atvykus laiku, kasoje priimamos prekės, patikrinama jų kokybė ir kiekis, ir tada pats partneris turi išdėlioti prekes tam skirtose vietose. Laiko sąnaudos priklauso nuo daiktų kiekio. Jei iš anksto būna pasirinktas prekių išnešiojimas, tada laiko reikia tik pačiam pridavimui kasoje. Jei dėliosite prekes patys, tai užtruks ilgiau, nes kiekvieną daiktą reikia padėti į jam skirtą vietą. Tad prašome suplanuoti tą dieną ir skirti pakankamai laiko pridavimui.

Ar gali kartu su manimi atvykti padėti kitas asmuo (vyras, draugė)?

Dėl epideminės situacijos ir griežtos srautų bei lankytojų registracijos pristatymo metu į salę dėlioti prekes įleidžiame tik po vieną registruotą pardavėją. Pagalba išsikraunat iš automobilio ir palydėjimas iki kasos visada galimas. Išimtis gali būti taikoma tik nėščiosioms ar neįgaliesiems.

AR galima atvykti į mugę su vaikais?

Vaikų iki 12 metų  prekių pridavimo metu neįleidžiame.

 

Jeigu neradote atsakymų į rūpimus klausimus, kviečiame užeiti į Facebook forumus čia:

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

 

  1. Grąžintinų daiktų skaičių, t.y. neparduotų ir neskirtų labdarai, galite rasti savo paskyroje, pasinaudodami paieškos filtrais.
  2. Jei atsiimate daugiau nei 10 vnt. daiktų, savo paskyroje būtinai rezervuokite daiktų atsiėmimo laiką. Perskaitykite visą daiktų atsiėmimo eigą ir tvarką, kuri siunčiama Jums asmenine SMS žinute dieną iki daiktų atsiėmimo. 
  3. Paskelbtą prekių atsiėmimo dieną neatsiimti daiktai jau sekančią dieną išdalinami nepasiturinčioms šeimoms. 

 

Kas svarbiausia atsiimant prekes?

-Žinoti savo ID Nr. su raide , Pvz. B0108 (jį galite rasti etiketėje arba savo paskyroje);

-Būtina turėti prekių pridavimo aktą (jei ieškosite pasimetusio daikto);

-turėti savo tarą, kad galima būtų patogiai susidėti atsiimtus daiktus;

-pasitikrinti savo prekes vietoje atsiimant, o ne grįžus namo.

Svarbiausia perskaityti Jums siunčiamą SMS nuorodą su informacija), kurią taip pat galite rasti pasirinktos mugės „sužinok daugiau“ pardavėjams skirtoje informacijoje. Šioje, kelios dienos prieš atsiėmimą, paruoštoje instrukcijoje bus visi atnaujinimai ir patarimai, kaip elgtis konkrečioje mugėje ir konkrečiu atveju.

 

Kada galima pasiimti neparduotas prekes?

Neparduotas prekes būtina atsiimti iškart po mugės, tvarkaraštyje nurodytą dieną.

 

Jei pasimetė mano prekės etiketė, ar galėsiu atsiimti tą prekę?

Taip, visos prekės, pasimetusiomis etiketėmis yra saugomos, ir jūs galėsite surasti savo prekę “pamestukų skyriuje” tvarkaraštyje nurodytą dieną kartu su neparduotomis prekėmis, tačiau būtina turėti prekių pridavimo aktą (tinka ir fotografuotas).

 

Jeigu dingo kažkuri iš mano prekių, ji nėra parduota, ir jos nėra pamestukų skyriuje, ką daryti?

Tą pačią prekių atsiėmimo dieną, po atsiėmimo namuose reikia užpildyti “pasimetusių daiktų anketą (anketa bus siunčiamoje atsiėmimo instrukcijoje ir mugės informacijoje.  70 % visų ieškomų prekių atsiranda dar tą pačią dieną. Tačiau jei per dvi dienas nesulauksite skambučio ar laiško, reiškia jūsų prekė neatsirado.

 

Ar gali mano daiktus atsiimti kitas žmogus?

Taip, gali atsiimti kitas asmuo, tik jam reikia turėti laisvos formos įgaliojimą, kuriame yra nurodytas jūsų mugės ID Nr. su raide ir vardas, pavardė. Jei prekes atsiima jūsų asmeniškai žodžiu įgaliotas kitas šios mugės Partneris, yra tikimybė, kad jis neatpažins ir neatsiims jūsų prekių, jei nuo jų bus nukritusios etiketės.

 

Jeigu prekių neatsiimsiu nurodytą dieną, ar jos bus saugomos?

Daiktų atsiėmimui skiriama viena diena, jų neatsiėmus daiktai nesaugomi. Neatsiimtos prekės išdalinamos labdarai.

 

Ar galima atnešti daiktus labdarai, nebandant parduoti prekių?

Ne, tiesioginės labdaros nepriimame.

 

Kada ir kokiu būdu gausiu pinigus už parduotas prekes?
Pinigus už parduotas prekes gausite į bet kurio Lietuvos banko savo sąskaitą, kuri turi būti nurodyta Mamų mugės Partnerio paskyroje  per 15 DARBO DIENŲ nuo mugės pabaigos, jei jūsų visi duomenys teisingi, ir bankas neatmetė pavedimo.

 

Jeigu praėjo 15 dienų, ir dar negavau mokėjimo iš Mamų mugės.

Tokiu atveju tikėtina, kada buvo netesingai nurodyti duomenys, su Jumis susisieksime ir pavedimas bus atliekamas pakartotinai. Pakartotinai pavedimai atliekami vienu metu, sutvarkius visų partnerių klaidingus duomenis, todėl gali užtrukti, priklausomai, kiek greitai jie bus pataisyti.

 

Kodėl pelnas paskyroje parašytas  xx?, o suma 8, 10 ar 20 Eur mažesnė?

Paskyroje rodoma suma yra neatskaičius prekių išrūšiavimo ar duomenų taisymo mokesčio, todėl jei šis mokestis Jums buvo pritaikytas, pervesta suma skiriasi.

 

Jeigu neradote atsakymų į rūpimus klausimus, kviečiame užeiti į Facebook forumus čia:

Vilniuje:    https://www.facebook.com/groups/MMforumas

Kaune:      https://www.facebook.com/mamumugekaunas

 

 PRIVILEGIJOS:

KVIETIMAS

Visi pardavėjai gauna tris vienkartinius kvietimus į išankstinius tik partneriams skirtus apsipirkimus: uždaroje mugės atidarymo prekyboje, išankstiniams apsipirkimams  su  -50% ir – 70 % nuolaidom.

DOVANŲ ČEKIS

Visi pardavėjai, kurie jau yra dalyvavę ankstesnėse mugėse, gali pakviesti prisijungti naujus pardavėjus. Už kiekvieną pakviestą naują aktyvų pardavėją, gaunamas dovanų čekis, kurį galite panaudoti apsiperkant mugėje. Čekių skaičius neribojamas. 

VIP STATUSAS

Visi sėkmingi pardavėjai, kurių prekių pardavimai siekia 85% visų pristatytų daiktų, tampa mugės VIP partneriais, kurie sekančioje mugėje gauna privilegijas. VIP privilegijos skelbiamos einamosios mugės SUŽINOTI DAUGIAU informacijoje. VIP partneriais tampa apie 15% visų pardavėjų.

PARDAVIMŲ STEBĖJIMAS ONLINE

Mugės metu savo paskyroje, „MANO PREKĖS“ rūšiavimo mygtuku pasirinkus prekės statusą, galėsite sekti savo prekių pardavimus realiu laiku.

 PRIVILEGIJOS:

KVIETIMAS

Visi pardavėjai gauna tris vienkartinius kvietimus į išankstinius tik partneriams skirtus apsipirkimus: uždaroje mugės atidarymo prekyboje, išankstiniams apsipirkimams  su  -50% ir – 70 % nuolaidom.

DOVANŲ ČEKIS

Visi pardavėjai, kurie jau yra dalyvavę ankstesnėse mugėse, gali pakviesti prisijungti naujus pardavėjus. Už kiekvieną pakviestą naują aktyvų pardavėją, gaunamas dovanų čekis, kurį galite panaudoti apsiperkant mugėje. Čekių skaičius neribojamas. 

VIP STATUSAS

Visi sėkmingi pardavėjai, kurių prekių pardavimai siekia 85% visų pristatytų daiktų, tampa mugės VIP partneriais, kurie sekančioje mugėje gauna privilegijas. VIP privilegijos skelbiamos einamosios mugės SUŽINOTI DAUGIAU informacijoje. VIP partneriais tampa apie 15% visų pardavėjų.

PARDAVIMŲ STEBĖJIMAS ONLINE

Mugės metu savo paskyroje, „MANO PREKĖS“ rūšiavimo mygtuku pasirinkus prekės statusą, galėsite sekti savo prekių pardavimus realiu laiku.