NAUJA PREKIŲ PRISTATYMO TVARKA

DAIKTŲ PRISTATYMAS

SVARBU:  Prašome įdėmiai perskaityti informaciją ir laikytis visų saugumo reikalavimų bei rekomendacijų. Dėl srautų paskirstymo, pristatant daiktus, bus skirtingi įėjimai. Taip pat dėl srautų paskirstymo labai prašome atvykti savo laiku bei automobilyje ar lauke laukti atskiro, tik Jums skirto SMS pranešimo. SMS pranešime rašysime REZERVUOTĄ Jūsų laiką ir žodį “UŽEIKITE”. Tik gavę šį pranešimą, prie Jums skirto įėjimo parodę jį telefone, galėsite saugiai užeiti ir be eilių patekti tiesiai prie kasų. Jei savo rezervuotu laiku  pranešimo negausite, prašome nesijaudinti ir likti automobilyje ar parkingo aikštelėje, – tai reiškia, siekiant užtikrinti saugų ir sklandų pristatymą, Jūsų priimti dar negalime, o spūstį sukoordinavus,  Jums iškart išsiųsime SMS pranešimą. Jei vėlavimas užtruktų ilgiau nei pusvalandį, jis bus paskelbtas FB Mamų mugės Vilniaus partnerių forume.

LABAI SVARBU:  Pasitikrinkite, ar paskyroje teisingas Jūsų telefono numeris. Jeigu pastebėjote klaidą,- būtinai užpildykite duomenų tikslinimo – taisymo ANKETĄ.

PREKĖS SU APSAUGA. BŪTINA, kad paskyroje  būtų pažymėtos prekės, kurioms uždėtos apsaugos. Kitu atveju prekės nebus parduotos. Prekių apsaugas papildomai galėsite įsigyti kasoje, priduodant prekes.

Prekių pristatymo tvarka

NAUJIENA APRANGOS IŠDĖSTYME! 

Planuojame aprangą kabinti ne tik pagal rūšį, lytį, bet ir pagal kainą: iki 5 Eur, 5-10 Eur ir virš 10 Eur. Siekiant užtikrinti sėkmingesnius pardavimus, prašome kabinti aprangą ir pagal kainą.

1. REGISTRACIJA ir TELEFONO  numerio patikslinimas

Norint pristatyti prekes,  būtina rezervuoti laiką, užtikrinti, jog Jūsų telefono numeris, nurodytas paskyroje, yra teisingas, ir atvykti savo laiku.  Kitaip prekių priimti negalėsime. Prekių priėmimas atliekamas tą dieną, kurią rezervavote. Prieš vežant pristatyti prekes, dar kartą atidžiai pažiūrėkite, ar viskas suruošta pagal mugės reikalavimus. 

2. ĮĖJIMAS 

Galite pristatyti prekes per G1 įėjimą ar per rampą.

Turintiems nelabai didelį daiktų kiekį, siūlome rinktis patogesnį ir saugesnį G1 įėjimą, prekes pristatant iš parkingo, nusileidus laiptais prie G1 įėjimo, t.y.  tiesiai  iš lauko laiptais žemyn (kaip vyksta daiktų atsiėmimas).

Pristatant didelį kiekį didelių gabaritų daiktų, siūlome važiuoti į požeminę rampą, esančią prie G1 įėjimo. Prekių išdėstymo metu automobilis negali likti požeminėje rampoje.

Tik  VIP ir perkantiems išnešiojimo paslaugą automobilius galima palikti rampoje. Esant mašinų spūsčiai rampos parkinge, prašysime prieš daiktų išnešiojimą automobilį išvežti į viršutinę parkingo aikštelę ir sugrįžti tęsti daiktų pristatymą.

3. IDENTIFIKACIJA

Prekių priėmimo metu partnerių identifikacija ir laiko rezervacijos  patikrinimas vyks skanuojant  vieną partnerio  daikto etiketę. (SMS žinutė skirta tik praėjimų saugiam srautui užtikrinti). Būtina turėti savo ar asmens, kurio vardu registruota paskyra, asmens dokumentą/kopiją. 

4. PRIDAVIMAS

Atvykus į salę būtina savo prekes PIRMIAUSIA priduoti kasoje ir pasiimti prekių priėmimo-perdavimo aktą ir TIK TADA išnešioti  prekes. Priimant prekes,  žiūrime kokybę ir limitus.

5. IŠNEŠIOJIMAS

Jei buvote užsakę išdėliojimo paslaugą, tam skirtoje kasoje sumokate už paslaugą ir paliekate prekes kur nurodys darbuotojas.  Už išdėstymo paslaugą galima mokėti grynais pinigais arba kortele (60 prekių – 8 Eur; 60-99 prekės – 10 Eur; 100 ir daugiau prekių – 15 Eur).
 
  • Jei turite daug prekių, jus gali lydėti pagalbininkas, tačiau jei pastebėsime, kad asmenys vaikštinėja po salę, apžiūrinėja prekes ar tiesiog nevykdo prekių išdėliojimo, nedelsiant paprašysime juos išeiti iš Mamų mugės prekybos salės. Labai prašytume nepiktnaudžiauti šia sąlyga.
  • Vežimėlių kiekis Mamų mugėje ribotas, todėl prašome prekes atvežti lagaminuose ant ratukų arba, ypač jei turite daug ir didelių gabaritų prekių, atvykite kartu su vyru, draugu ar kt. šeimos nariu, kuris padėtų atsinešti prekes į laukimo zoną.

 

 

DAIKTŲ ATSIĖMIMAS

Siekiame sklandaus ir greito Jūsų daiktų atidavimo. Visų  norinčių išvengti nepatogumų ir netikėtumų pirmiausia prašome atidžiai perskaityti kiekvieną žingsnį, jų išaiškinimą ir pasiruošti:

1. Savo paskyroje būtinai rezervuokite laiką jei atsiimate daugiau nei 5 vnt. daiktų. Atsiimant iki 5 vnt. – laiko rezervuoti nereikia.

2. Privalote žinoti atsiėmimo ID su raide ir turėti asmens dokumentą. (ID galite rasti bet kurios prekės etiketėje, kurią vis dar galite sistemoje sugeneruoti iš naujo).

3. Privalote turėti prekių pridavimo aktą (jei turėsite pretenzijų ar ieškosite pasimetusio daikto).

4. Grąžintinų daiktų skaičių, t.y. neparduotų ir neskirtų labdarai galite rasti savo paskyroje pasinaudodami paieškos filtrais. (Mano prekės rinkitės Priduota ir Labdara NE)

5. Turite turėti atitinkamo dydžio tarą daiktų parsivežimui.

6. Atvykę atsiimti neparduotų daiktų lipkite laiptais žemyn prie G2 įėjimo. (foto teksto viršuje) Įėjimas į Mamų mugės salę atsiėmimo metu yra IŠ LAUKO. (Veikia lauko liftas, esantis prie G1).

7. Nepamirškite atsiimti pakabų už labdarai paaukotą ir nenupirktą Aprangą bei išimti iš neparduotų daiktų kietąsias apsaugas pakabų išdavimo vietoje.

8. Jei patikrinus atsiimamų daiktų kiekyje pasigedote savo daikto, prašome iš karto kreiptis į Pamestukų skyrių, o ten neradus daikto – kuo skubiau užpildyti „Dingusių daiktų“ anketą.

9. Labai kviečiame jus užpildyti „Atsiliepimų anketą“, tai mums padės tobulėti ateityje organizuojant kitas muges. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, siekiame, kad mugės vyktų kuo sklandžiau.

10. Nuoširdžiai kviečiame jus dalį gautų pajamų paaukoti vaikų hospisui. Tai padaryti paprasta. Reikia prisijungti prie partnerio paskyros ir skiltyje „Mano paskyra“ pasirinkti „Mano aukojimo suma“. Jūsų visų dėka jau surinkta ir paaukota hospisui virš 10 000 Eur suma. Plačiau apie jau pastatytą ir šiuo metu įrengiamą vaikų hospisą informacija yra Facebook profilyje „Pal. kun. Mykolo Sopočkos hospisas“

Informuojame,  kad atskiros labdaros surinkimo palapinės nebus, todėl neneškite iš namų jokių daiktų labdarai, jie nebus priimami.

Dėl labdaros dalinimo informacija bus tikslinama. Registruotis į labdaros dalijimą galima ČIA. (registracija bus įjungta nuo kovo mėn.)

Nuoširdžiai dėkojame Jums už dalyvavimą mugėje. Jūsų nenupirkti Daiktai išrūšiuoti ir paruoši grąžinimui. O tai, kas paaukota labdarai, paruošta išdalinimui. Esame labai dėkingi, kad šioje mugėje labdarai daiktų paaukota dar daugiau. Todėl mes labai prašome pagalbos Labdaros išdalinimui. Jei žinote labdaros organizacijas, šeimas, auginančias vaikus, kuriems reikia pagalbos vaikiškais rūbais, avalyne, kitais daiktais – būtinai paraginkite atvykti į „Mamų mugės: Labdaros dienas pasiimti  paaukotų daiktų. Nemažai paaukota ir rūbų bei avalynės damoms. Visa informacija apie galimybę gauti labdarą www.mamumuge.lt, skiltyje „Labdara“.

2020 m. rudens-žiemos Mamų mugėje išrūšiavimo mokestis netaikomas, pakabos grąžinamos.